Data e postimit: 2018-11-06 21:28:12
Lexime: 2795
Mollekuqja e femijerise
Lloji: Analize letrare
Tema: femijeria
Autori: Emili Capi
Shkolla: Kushtrimi i Lirise
Klasa: 5b
Qyteti: Durres
E-mail: nadacapi@yahoo.com


fli-me thoshte nena ne mesdite-o bir se gjumi femijet i rrit e i shendosh - po une si per inat s mbylla dot sy pasi degjova si kendonte permbi peme nje kokosh Po une si mbylla syte fare se ndiqja nga pas me mendje nje flutur...ajo me therriste Eja me mua ne are Dhe une renditja pas kraheve te saj te bukur. Po une nuk i mbyllja dot te dy syte se degjoja si kendonte nje gjinkalle per mua ajo behej nje shoku i dyte Per mua ajo ia thoshte si kitare. Po une syte nuk i mbyllja dot se luaja me mollekuqen e femijerise ajo si ne enderr me del edhe sot kur eci me tri kembe duke trokitur trak e trok Mbeshtetur te shkopi i pleqerise.

Vepra te ngjashme
Autori: Besjana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta-Stina E Puneve
Ohhhh... Isha Duke Fjetur Nje cicerrime e piklluar erdhi deri tek veshi im dhe me thoshte se po ikim tashh dhe se dom sihemi perseri ne vitin tjeter isha duke pare endërr dhe me iku gjumi nga syte dola jashe ne ballkon e pashe vetetimen dhe dhe e d...
Autori: ANDI HIBRO · Lloji: Hartim · Tema: mendimi
ISHTE NATE ,NUK ISHTE DITE.FILLOVA TE MENDOJA PER MENDIMIN TIM.NATA NUK ME LEJONTE.SYTE ME ISHIN ERRESUAR DHE PYESJA VETEN,KUSH JAM UNE?A JAM UNE PERSONI QE PO FLAS PERCART?ERDHI DITA IKU NATA,SYTE E MI MBETEN TE EREESUAR.SHQETESIMI IM SA VINTE E SHTOHEJ....
Autori: Hysen Aleti · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: natyra
Natyra E ulur po rri E rrethuar nga gjelberimi Thelle ne shput po e ndjeia Ndnjenjen e gezimit Lart ne peme po degjoja Cicerimat e nje bilbili Bukur kenges ...
Autori: isabella castillo · Lloji: Poezi personale · Tema: nena
Nje fjale kac e vogel Vetemme dy rrokje qe mbush me dashuri gjithe zemrat e botes Me e embla fjale per veshet e mi me e bukura krijese per syte e mi Ne syte e tu une shoh shkelqim ne gjirin tend une gjej ngushellim dora jote e bute ...
Autori: romina balla · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: familja
Ate nate nuk fjeta fare ,e gdhiva duke menduarrreth asaj teme qe mami me tha se do me tregonte te nesermit kur te vija nga shkolla.U bera gati sa me shpejt dhe u nisa per ne shkolle . Kur filloj mesimi shpresoja qe te mbaronte sa me shpejt.Gjate gjith...
Autori: Flavio Hima · Lloji: Poezi lirike · Tema: Pranvera
Nje dite e re nisi sot, nje dite e re plot me diell. Shume lule celin sot dhe, zogjte flutirojne ne qiell. Erdhi pranvera, stina me e bukur. Ne fushat e gjera, femijet lodrojne porsi nje flutur, Neper peme si ne skene, zogjte bilbila kendojn...
Autori: Marina Reverte · Lloji: Poezi lirike · Tema: Nje i verber
Ai ka nje jete nje jete si te gjithe ne por ne syte e tij shfaqen gjithmone re Bashke me panikun ecen neper trotuar koken ngre nga qielli me syte duke qare. Nje bastun prej druri gjithmone e shoqeron behet syte e tij gjithcka i tregon Je...
Autori: une · Lloji: Ese krahasuese · Tema: shkruaj nje ese krahasuese
Shkopi magjike eshte nje shkop i cilin nifet per magjit e tij te medha. Por ne fakte ai eshte vetem nje trillim nga njerzit per te mashtruar femijet e vegjel.ndersa shkopi i thjeshte eshe nje shkop i cili ndihmone per shume gjera gjeja kryesore eshte jo q...
Autori: aaann · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjeli
ej, a e dini? kam zbuluar nje gjaegjeze shume te bukur, e cila thote keshtu: gjeli kur kendon, mbyll syte. nga se ndodh kjo? pse i mbyll syte gjeli kur kendon? sepse eshte e vertete qe gjeli kur kendon, mbyll syte, por pse? kete gje kerkoj une nga ju:...
Autori: Ernesti Proko · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Poezi per perendimin e diellit
Koha kalon,iken,iken e Dielli Shpirti i nates mbizoteron Vajton qielli kur zhduken rete Kur era ngadale i largon Flakeron nje drite aty pas malit Si shigjeta rreze leshon Shigjeta me ngjyre ari Dielli pas kraheve i harron I flakte ky cast i di...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Vetevleresimi
Me lejo te marr fryme thelle dhe ngadale te nis te tregoj per udhetimin qe bera nje dite te zakonshme ,qe me ndryshoi me shume se cdo mund ta imagjinoja.Larg,teper larg ndoshet nje vend I erret e I pafundem,por qe ne te njejten kohe eshte I mbyllur e I rr...
Autori: enada · Lloji: Analize letrare · Tema: te futesh ne mendime
Cdo njeri ka nje te kaluar edhe nje tashme.Kur bie ber te fjetur syte me mbushen me lot, kujtoj me lot nder sy kujtimet e bukura qe kalova me babane kur ai ishte me mua.Me kujtohen fjalet e bukura qe ai me thoshte,tregimet qe vetem ai mund t'i tregonte ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Pushimet Verore Pushimet verore Shumë shpejt kaluan Kaluan bukur Për mrekulli Vizituam vende të ndryshme me kërshëri Në Ulqin bregdetit Kalonte Jani S'ka si Durrësi thoshte Agroni Jo mor cfarë S'ka...
Autori: Michayd · Lloji: Poezi personale · Tema: dashuria
Naten eshte nje ndjenje e bukur e fshehte smund te mendosh gje tjeter se nje kujtim te embel , te lehte. Syte e tu te bukur po me bindin ngadale te enderroj sonte nje flutur emrin tend ne krahet e saj Nese mengjesi do me braktiste perendimi...




Komentet e fundit!

Emri: ajo goca qe t bezdis cdo dit
Email: dhadf@live.com
Komenti: si sheet pz ca thu mi a je mire ti ese pa pik kuptimi

Emri: Emili Capi
Email: nadacapi@yahoo.com
Komenti: Mendon se eshte e bukur te tallesh ne kete menyre?epo une jo..hhahahaha...me vjen keq qe ta prish gezimin por sjam e merzitur nga fjalet e tua perkundrazi jam e kenaqur dhe te falenderoj qe lexove vepren time.....nuk e di ndoshta nuk i ke syte ne rregull pasi klasa duket qarte ne te dhenat e mia .....

Emri: Rinesa
Email: Rinesa.miftari12@hotmail.com
Komenti: Shum shum bukur qenka bravo

Emri: Jari
Email: jari.al@gmail.com
Komenti: o debile n klas t par je se ska mundsi kaq t t t t t t shkurter poezin. Te kishe msuse kujdestare msusen time do te t kishte ngel n n klas nuk do t kaloje dot. Po mi ngjove kshillat t mia do m nderosh

Emri: nesa
Email: nesanesa@hotmail.com
Komenti: esht shum e shpifur dhe pa kuptim

Emri: Emili Capi
Email: nadacapi@yahoo.com
Komenti: Po pres komente



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com